Friday, September 4, 2009

AKU MUNTAH DEPAN KOMPUTER SEBAB AKU PERASAAN CANTIK~!

Pilih bulan kau lahir:

Januari-
------Aku cinta

Februari-
-----Aku gigit

Mac--------Aku belasah

April-
---------Aku peluk

Mei-
---------Aku sepak

Jun-
---------Aku terkentot depan

Julai-
----------Aku menari dengan

Ogos-
-------Aku pergi dating dengan

September-
---Aku lambai dekat

Oktober-
------Aku muntah depan

November-
----Aku jerit dekat

Disember-
----Aku terlanggar

Pilih hari (nombor) kau lahir:

1-------mak aku

2-
------komputer aku

3-------kereta jiran aku

4-------kucing

5-------kerusi

6-
------gangster

7-------henfon aku

8-------kawan baik aku

9-------cikgu

10-------semut

11-------pisang

12-------polis

13-------buku

14-
------patung barbie

15-------lembu

16-
------makcik aku

17-------radio

18-------tv

19-
------makcik kantin

20-------kasut sekolah

21-------upin dan ipin

22-------Siti Nurhaliza

23-------tupai

24-
------Christiano Ronaldo

25-------buku teks

26-------kawan aku

27-------pondan

28-------meja

29-------orang gila

30-
------taylor swift

31-------awek cun

Pilih warna baju yang kau pakai:

Putih-
--------sebab aku perasan cantik

Hitam-
--------sebab aku gila

Pink-
----------sebab aku suka single

Merah-
----------sebab mak aku suruh

Biru-
----------sebab aku tak tahan

Hijau-
--------sebab aku baik hati

Ungu-
--------sebab aku semangat

Kelabu-
---------sebab bomoh suruh

Kuning-
-------sebab aku dalam pertandingan

Oren-
-------sebab aku sakit hati

Coklat-
--------sebab aku tak tentu arah

Lain-
lain----------sebab aku fikir aku hebat

HAHA~CAM CACING!! ASL CANTIK HUH?

No comments:

Post a Comment